“Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι με τον ΒΟΑΚ, το Λασίθι δεν θα μείνει σε καμία περίπτωση εκτός νυμφώνος του έργου” τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης Γιάννης Κουράκης μιλώντας στην εκπομπή “Πρώτη ματιά στην ενημέρωση” και το Νίκο Σγουρό, αναφορικά με την χθεσινή συνάντηση που είχε η ΠΕΔ και ο Δήμαρχος Σητείας Γιώργος Ζερβάκης με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα.
“Εκείνο που καταλήξαμε για ακόμη μία φορά είναι ότι μας ενδιαφέρει το έργο να γίνει από Σητεία μέχρι Κίσσαμο και να είναι ένας δρόμος ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Μεταφέραμε τις αγωνίες της ΠΕΔ και των τοπικών κοινωνιών για ένα δρόμο ασφαλή, για ένα έργο αναπτυξιακό”.
Ο κ. Κουράκης είπε ότι “μας διαβεβαίωσαν πως το έργο είναι σε απόλυτη προτεραιότητα”, ενώ αναφέρθηκε και στα σχετικά χρονοδιαγράμματα που έδωσε το υπουργείο για τα τμήματα Χανιά-Χερσόνησο και Χερσόνησο Νεάπολη. “Το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος μας είπαν ότι είναι έτοιμο ενώ το Άγιος Νικόλαος-Σητεία, που θα πάει ως δημόσιο έργο, βρίσκεται στην τελική φάση ανάθεσης των μελετών για να ενταχθεί εν συνεχεία σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα”. Πήραν δε και την ενημέρωση ότι μαζί και με το κομμάτι της Σητείας, θα υπάρχουν στο έργο και 50 χλμ τούνελ. “Πάμε λοιπόν σε ένα νέο αυτοκινητόδρομο”.
Τόνισε επίσης ότι “το έργο είναι μείζονος σημασίας για την Κρήτη. Υπάρχει δέσμευση ότι το έργο θα δημοπρατηθεί, τέλη του ’21 με αρχές του ’22. Πρέπει να ξεφύγουμε από το επίπεδο διακηρύξεων. Και οι κοινωνίες και οι φορείς πρέπει να πιέσουν για να τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα πιέζουμε σε καθημερινή βάση. Και αν χρειαστεί θα συγκρουστούμε για τα συμφέροντα της Κρήτης και των Κρητικών”.
“Εκείνο που καταλήξαμε για ακόμη μία φορά είναι ότι μας ενδιαφέρει το έργο να γίνει από Σητεία μέχρι Κίσσαμο και να είναι ένας δρόμος ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Μεταφέραμε τις αγωνίες της ΠΕΔ και των τοπικών κοινωνιών για ένα δρόμο ασφαλή, για ένα έργο αναπτυξιακό”.
Ο κ. Κουράκης είπε ότι “μας διαβεβαίωσαν πως το έργο είναι σε απόλυτη προτεραιότητα”, ενώ αναφέρθηκε και στα σχετικά χρονοδιαγράμματα που έδωσε το υπουργείο για τα τμήματα Χανιά-Χερσόνησο και Χερσόνησο Νεάπολη. “Το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος μας είπαν ότι είναι έτοιμο ενώ το Άγιος Νικόλαος-Σητεία, που θα πάει ως δημόσιο έργο, βρίσκεται στην τελική φάση ανάθεσης των μελετών για να ενταχθεί εν συνεχεία σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα”. Πήραν δε και την ενημέρωση ότι μαζί και με το κομμάτι της Σητείας, θα υπάρχουν στο έργο και 50 χλμ τούνελ. “Πάμε λοιπόν σε ένα νέο αυτοκινητόδρομο”.
Τόνισε επίσης ότι “το έργο είναι μείζονος σημασίας για την Κρήτη. Υπάρχει δέσμευση ότι το έργο θα δημοπρατηθεί, τέλη του ’21 με αρχές του ’22. Πρέπει να ξεφύγουμε από το επίπεδο διακηρύξεων. Και οι κοινωνίες και οι φορείς πρέπει να πιέσουν για να τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα πιέζουμε σε καθημερινή βάση. Και αν χρειαστεί θα συγκρουστούμε για τα συμφέροντα της Κρήτης και των Κρητικών”.