ΥΠΕ Κρήτης: Προκήρυξη 67 θέσεων για νοσηλευτικές ειδικότητες, οι 3 στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου

Η 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης ανακοινώνει την πρόσκληση για την κάλυψη 67 κενών θέσεων Ειδικευομένων Νοσηλευτών/τριών για τη λήψη ειδικότητας στις εξής κατηγορίες:Επείγουσας και Εντατικής ΝοσηλευτικήςΧειρουργικής ΝοσηλευτικήςΟγκολογικής ΝοσηλευτικήςΠαθολογικής ΝοσηλευτικήςΝοσηλευτικής Δημόσιας Υγείας / Κοινοτικής ΝοσηλευτικήςΝοσηλευτικής Καρδιαγγειακών ΠαθήσεωνΝοσηλευτικής Ψυχικής ΥγείαςΝοσηλευτικής ΠαίδωνΓεροντολογικής ΝοσηλευτικήςΟι θέσεις ανά ειδικότητα και εκπαιδευτική μονάδα κατανέμονται ως εξής:Οι ενδιαφερόμενοι νοσηλευτές και νοσηλεύτριες καλούνται να υποβάλουν αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση noseidikotita@hc-crete.gr από τις 17 Ιουνίου… Περισσότερα

Κρήτη: Παρατείνονται έως την Πέμπτη 25/6 τα προληπτικά μέτρα για την ευλογιά των αιγοπροβάτων

Η Περιφέρεια Κρήτης ενημερώνει τον αγροκτηνοτροφικό κόσμο και τους εμπλεκόμενους φορείς ότι παρατείνονται τα άμεσα, προληπτικά μέτρα για την προστασία της κτηνοτροφίας του νησιού από τη νόσο της Ευλογιάς των αιγοπροβάτων. Η απόφαση ελήφθη λόγω των αυξημένων κρουσμάτων στην ηπειρωτική Ελλάδα και της ανάγκης θωράκισης του ζωικού κεφαλαίου της Κρήτης.Παρότι η Κρήτη παραμένει «ελεύθερη» από τη νόσο, η υψηλή μεταδοτικότητα… Περισσότερα

Γεωργιάδης: Σε όλη τη χώρα από τον Ιούλιο το πρόγραμμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στα νοσοκομεία

Από την 1η Ιουλίου θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε όλη τη χώρα το πρόγραμμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και στα νοσοκομεία, όπως είπε σήμερα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στις εργασίες του 3ου ΣΦΕΕ Summit, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι: Επιλέγοντας την καινοτομία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο», που γίνεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.«Μέσω του νέου συστήματος θα… Περισσότερα

Μόνιμη γιατρός στο “Διαλυνάκειο” Νοσοκομείο Νεάπολης

Η Διοίκηση του Γενικού Γ.Ν. – Κ.Υ.  Νεαπόλεως «Διαλυνάκειο» ανακοινώνει  την ανάληψη υπηρεσίας της κας Denisa Repkova, νέας μόνιμης ιατρού ειδικότητας Εσωτερικής Παθολογίας, με βαθμό Διευθύντριας.Η πρόσληψη της ιατρού συμβάλει στην αναβάθμιση της λειτουργίας του Γ.Ν. – Κ.Υ. Νεαπόλεως «Διαλυνάκειο» και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.Καλωσορίζουμε την κα Repkova στο ανθρώπινο δυναμικό του φορέα… Περισσότερα

Ο Ν. Κοκκίνης αναλαμβάνει επίσημα το “τιμόνι” των Διασυνδεόμενων Νοσοκομείων Λασιθίου -“Καλή επιτυχία στη δύσκολη αποστολή” ευχήθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Ο κ. Νίκος Κοκκίνης αποτελεί και επίσημα τον νέο κοινό Διοικητή των Διασυνδεόμενων Νοσοκομείων Λασιθίου, μετά την σημερινή (8/6/2026) του ορκωμοσία στα γραφεία της 7ης ΥΠΕ Κρήτης στο Ηράκλειο, ενώπιον του Διοικητή κ. Νεκτάριου Παπαβασιλείου.Ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης μάλιστα ευχήθηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κ. Κοκκίνη καλή επιτυχία στη “δύσκολη αποστολή” που, όπως γράφει ο ίδιος,… Περισσότερα

Διαμαρτυρία στο ΓΝΑΝ για τα ΒΑΕ: «Η προτεινόμενη ρύθμιση δεν λύνει το πρόβλημα»

Το μεσημέρι της Παρασκευής 5/6/2026 πραγματοποιήθηκε στην είσοδο του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου διαμαρτυρία στα πλαίσια των πανελλαδικών κινητοποιήσεων για το θέμα της ένταξης των υγειονομικών στα Βαρέα και Ανθυγιεινά επαγγέλματα.Ο πρόεδρος  του Συλλόγου Εργαζομένων του ΓΝΑΝ Γ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η κυβέρνηση έθεσε σε δημόσια διαβούλευση ρύθμιση για την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (ΒΑΕ) νοσηλευτών, βοηθών νοσηλευτών και διασωστών που έχουν διοριστεί πριν από το… Περισσότερα

«ΠΡΟΛΗΨΗ. Ταξική προσέγγιση της υγειονομικής ανισότητας» -Εκδήλωση της Κ.Ο. Λασιθίου του ΚΚΕ στο Εργατικό Κέντρο Λασιθίου

Η Κομματική Οργάνωση Λασιθίου προχωρά στην παρουσίαση της έκδοσης του Τμήματος Υγείας-Πρόνοιας της ΚΕ «ΠΡΟΛΗΨΗ. Ταξική προσέγγιση της υγειονομικής ανισότητας» από τις εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή».Την παρουσίαση θα κάνει η Βιβή Δάγκα, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, υπεύθυνη του Τμήματος Υγείας-Πρόνοιας της ΚΕ και βουλευτής του ΚΚΕ.Άγιος Νικόλαος, Τετάρτη 3 Ιούνη, 7μμ, αίθουσα συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου Λασιθίου. Το Γραφείο Τύπου Περισσότερα

Ε. Φανουράκη: Οι αιχμές για τις επιθέσεις που δέχθηκε, το “ευχαριστώ” στους εργαζομένους και οι ευχές στον Ν. Κοκκίνη -“Να καταφέρει να προστατεύσει το ΓΝΑΝ και όλα τα νοσοκομεία του νομού”

Την ακόλουθη ανάρτηση έκανε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πρώην Διοικήτρια των Διασυνδεόμενων Νοσοκομείων Λασιθίου κ. Ευαγγελία Φανουράκη:“Με αφορμή τη συνέντευξη του προέδρου των εργαζομένων του νοσοκομείου μας, αλλά και τη πρόσφατη γενική συνέλευση με τη μαζική συμμετοχή των εργαζομένων, αισθάνομαι την ανάγκη να τους ευχαριστήσω ξανά από καρδιάς.Στάθηκαν δίπλα μου ως συνεργάτες με αξιοπρέπεια, παρά τις πιέσεις που αρκετοί… Περισσότερα

Σύλλογος Εργαζομένων ΓΝΑΝ: Όχι στην αδικία και στο διαχωρισμό – ένταξη στα ΒΑΕ όλων όσων το δικαιούνται

Το ζήτημα της ένταξης των εργαζομένων του ΕΣΥ στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (ΒΑΕ) παραμένει άλυτο εδώ και χρόνια, δημιουργώντας σοβαρές αδικίες μεταξύ εργαζομένων που εκτελούν την ίδια εργασία υπό τις ίδιες συνθήκες.Μέχρι το 2011 οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι του ΕΣΥ δεν μπορούσαν να ασφαλιστούν στα ΒΑΕ, καθώς υπάγονταν στο ασφαλιστικό καθεστώς του Δημοσίου (ΟΠΑΔ). Αντίθετα, οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι σε… Περισσότερα

Παρατείνονται τα προληπτικά μέτρα για την ευλογιά των αιγοπροβάτων στην Κρήτη έως την Πέμπτη 11/6

Η Περιφέρεια Κρήτης ενημερώνει τον αγροκτηνοτροφικό κόσμο και τους εμπλεκόμενους φορείς ότι παρατείνονται τα άμεσα, προληπτικά μέτρα για την προστασία της κτηνοτροφίας του νησιού από τη νόσο της Ευλογιάς των αιγοπροβάτων. Η απόφαση ελήφθη λόγω των αυξημένων κρουσμάτων στην ηπειρωτική Ελλάδα και της ανάγκης θωράκισης του ζωικού κεφαλαίου της Κρήτης.Παρότι η Κρήτη παραμένει «ελεύθερη» από τη νόσο, η υψηλή μεταδοτικότητα… Περισσότερα

Επιστημονική ημερίδα στο ΓΝΑΝ με θέμα «Νοσηλευτική ΜΕΘ: Προκλήσεις και προοπτικές»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΤην Τετάρτη 10.6.2026, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, τις ώρες 10.00 π.μ. έως 14.00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί επιστημονική ημερίδα με θέμα: «ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ».Η ημερίδα διοργανώνεται από το ΓΝ Αγίου Νικολάου, με επιστημονικά υπεύθυνη την κα Λαμπράκη Μαρίζα, Προϊσταμένη ΜΕΘ ΓΝΑΝ, MPH, MSc, Αν. Συντονίστρια ΕΕΕΝ και τελεί υπό την αιγίδα της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης.Απευθύνεται σε… Περισσότερα

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΓΝΑΝ συμμετείχε στην  υγειονομική κινητοποίηση την Τετάρτη 27/5 στο Ηράκλειο

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου συμμετείχε με αντιπροσωπία του στην πανυγειονομική παγκρήτια κινητοποίηση που έγινε την Τετάρτη 27/5/26 στο Ηράκλειο. Ο πρόεδρος του ΔΣ του συλλόγου Γιώργος Μανουσάκης στο σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε τα παρακάτω:“Η σημερινή είναι ακόμα μία κινητοποίηση για την δημόσια δωρεάν υγεία στην Κρήτη.Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μεγάλες συγκεντρώσεις σε όλη την Κρήτη και… Περισσότερα

Ο Νίκος Κοκκίνης νέος Διοικητής των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων Λασιθίου

Νέος διοικητής στα διασυνδεόμενα νοσοκομεία του νομού Λασιθίου αναλαμβάνει ο Νίκος Κοκκίνης, μετά και την αιφνιδιαστική απομάκρυνση της μέχρι πρότινος διοικήτριας Ευαγγελίας Φανούράκη με απόφαση του Υπουργείου Υγείας.Οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν εδώ και ώρες για το πρόσωπο που θα αναλάβει τη διοίκηση των νοσοκομείων του Λασιθίου έκαναν λόγο για επιλογή στελέχους με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της δημόσιας υγείας και της νοσοκομειακής… Περισσότερα

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΓΝΑΝ στην παγκρήτια υγειονομική κινητοποίηση την Τετάρτη στο Ηράκλειο

Πανυγειονομική – παγκρήτια κινητοποίηση ετοιμάζουν σωματεία εργαζομένων από δημόσια νοσοκομεία της Κρήτης, δίνοντας συνέχεια στον μεγάλο αγώνα των τελευταίων χρόνων για μέτρα στήριξης κόντρα στην ένταση της εμπορευματοποίησης.Συγκεκριμένα, το Σωματείο Εργαζομένων ΠΑΓΝΗ, η Ένωση Εργαζομένων Βενιζέλειου Νοσοκομείου,  ο Σύλλογος Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου και άλλα υγειονομικά σωματεία, με αφορμή τη στάση εργασίας της ΠΟΕΔΗΝ για την Κρήτη, καλούν σε… Περισσότερα

Σύλλογος Εργαζομένων: “Ελπίζουμε να μην επανέλθει στο ΓΝΑΝ το αρνητικό κλίμα που υπήρχε μέχρι πριν ενάμισι χρόνο – τα τελευταία 4 χρόνια έχει μειωθεί το προσωπικό κατά 20%”

Απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου την Τρίτη 19/5/2026  Το μεσημέρι της Τρίτης 19/5/2026 πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση μελών του συλλόγου εργαζομένων γενικού νοσοκομείου Αγίου Νικολάου Κρήτης. Υπήρξε μεγάλη συμμετοχή εργαζομένων, η  συνέλευση είχε την προβλεπόμενη από το καταστατικό απαρτία και για το θέμα της έλλειψης προσωπικού έλαβε την παρακάτω απόφαση:Το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού όλο και εντείνεται… Περισσότερα

Σύλλογος νοσηλευτών ΕΣΥ ν. Λασιθίου: Δεν ανεχόμαστε άλλο τον εμπαιγμό και την κοροϊδία

Ανακοίνωση του Συλλόγου νοσηλευτών ΕΣΥ ν. Λασιθίου:Οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υγείας και του Πρωθυπουργού απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι η Κυβέρνηση επιλέγει να αντιμετωπίζει τους νοσηλευτές με αόριστες υποσχέσεις, γενικόλογες δεσμεύσεις και επικοινωνιακές εξαγγελίες χωρίς κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα.Τους απαντάμε ξεκάθαρα:Δεν ανεχόμαστε άλλο τον εμπαιγμό και την κοροϊδία απέναντι στους ανθρώπους που κρατούν καθημερινά όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας.Μετά… Περισσότερα

Κατερίνα Σπυριδάκη: Σε κατάσταση διοικητικής αποσύνθεσης και λειτουργικής κατάρρευσης το ΕΣΥ στο Λασίθι – Στη Βουλή η συνολική εικόνα εγκατάλειψης των νοσοκομείων του νομού

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Κατερίνα Σπυριδάκη: «Σε κατάσταση διοικητικής αποσύνθεσης και λειτουργικής κατάρρευσης το ΕΣΥ στο Λασίθι – Στη Βουλή η συνολική εικόνα εγκατάλειψης των νοσοκομείων του νομού»Επανέρχεται η Βουλευτής Λασιθίου του ΠΑΣΟΚ, Κατερίνα Σπυριδάκη, με νέα Ερώτηση προς το Υπουργείο Υγείας όπου περιγράφεται μία συνολική κατάσταση αποδιοργάνωσης που επικρατεί στα νοσοκομεία του Λασιθίου. Στην εν λόγω κοινοβουλευτική πρωτοβουλία της κας Σπυριδάκη συνυπογράφει… Περισσότερα

Στ. Αρναουτάκης στο 19ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο: «Επενδύουμε στον άνθρωπο και θωρακίζουμε τη δημόσια υγεία στην Κρήτη»

Με την εναρκτήρια ομιλία του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη άνοιξαν οι εργασίες του 19ου Πανελλήνιου Επιστημονικού και Επαγγελματικού Νοσηλευτικού Συνεδρίου, που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο. Στην εκδήλωση, η οποία συμπίπτει με τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νοσηλευτή, αναδείχθηκε ο κομβικός ρόλος του νοσηλευτικού προσωπικού στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, αλλά και η στρατηγική ανάπτυξης της Κρήτης για τα επόμενα χρόνια.Κατά την ομιλία… Περισσότερα

Κρήτη: Νεκρό βρέφος 7 μηνών -Είχε βρογχίτιδα

Τραγωδία στην Κρήτη, βρέφος επτά μηνών έχασε τη ζωή του μετά από σοβαρή λοίμωξη του αναπνευστικού, παρά τις προσπάθειες των γιατρών.Το μωρό βρισκόταν για διακοπές στα Χανιά μαζί με τους Ολλανδούς γονείς του, όταν παρουσίασε προβλήματα υγείας.Οι γονείς του το μετέφεραν στο νοσοκομείο της πόλης, όπου οι γιατροί διέγνωσαν λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος, συγκεκριμένα βρογχίτιδα.Το βρέφος αντιμετώπιζε εκ γενετής προβλήματα… Περισσότερα

Κρήτη: Η έλλειψη νοσηλευτών απειλεί τα νοσοκομεία – Πάνω από 1.100 οι κενές θέσεις

Οι νοσηλευτές αποτελούν το διαχρονικό στήριγμα της δημόσιας υγείας, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών — από την κρίσιμη πρώτη γραμμή των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών  και των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, μέχρι την κοινοτική φροντίδα, την πρόληψη και την αποκατάσταση. Ωστόσο, παρά την αδιαμφισβήτητη προσφορά τους, ο κλάδος βρίσκεται σήμερα αντιμέτωπος με μια βαθιά κρίση.Η νοσηλευτική κοινότητα πλήττεται από διαρθρωτικά προβλήματα που απειλούν την ίδια την λειτουργία… Περισσότερα
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com