Μετά τον Οκτώβριο προχωράνε οι απαλλοτριώσεις για το τμήμα Νεάπολης – Άγιος Νικόλαος ( Β.Ο.Α.Κ.) . Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Υπάρχει η πιθανότατα οι εργασίες να ξεκινήσουν από τον επαρχιακό δρόμο αν όχι η κυκλοφορία θα εκτραπεί στο παλιό οδικό εθνικό δίκτυο κατά τη διάρκεια εργασιών στο νέο τμήμα.
Εντός του 2024 αναμένεται να ξεκινήσουν οι χωματουργικές εργασίες για το τμήμα Χερσόνησος- Άγιος Νικόλαος , ενώ παράλληλα δρομολογείται η σύνδεση με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.
Το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ είναι μήκους 157,5 χλμ. Ένα πολύ σημαντικό δεδομένο είναι πως προβλέπεται η κατασκευή 34 χλμ σηράγγων και για τα δύο ρεύματα .
Το τελικό βήμα είναι η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών που θα κρίνει ποιο από τα τρία σχήματα θα πρωτεύσει στο μεγάλο τμήμα του ΒΟΑΚ από τα δυτικά. Να θυμίσουμε πως το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη που είναι ΣΔΙΤ υπογράφηκε τον Μάιο και το Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος πέρυσι με ανάδοχο την εταιρεία ΑΚΤΩΡ.
Θα πρέπει να θυμίσουμε πως η κατασκευή του ΒΟΑΚ έχει χωριστεί σε τρία διακριτά μέρη: το πρώτο είναι η τμήμα της παραχώρησης μεταξύ Χανίων και Χερσονήσου, το δεύτερο είναι η ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη και το τρίτο είναι το δημόσιο έργο στο τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος.
Πηγή: anatolh.com