Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και συγκεκριμένα από τον Ιανουάριο του 2020 θα ξεκινήσει φέτος η επικοινωνιακή εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό, όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμoύ Χάρης Θεοχάρης στο πλαίσιο συνάντησης, που είχε χθες το βράδυ με δημοσιογράφους.
Με σκοπό την στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020, το υπουργείο φιλοδοξεί να κερδίσει με την έναρξη της νέας χρονιάς το στοίχημα των κρατήσεων.
Σε ερώτηση για πιθανή συνεργασία του ΕΟΤ με την εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, την Marketing Greece, ο υπουργός τόνισε ότι αυτή προωθείται και εξετάζεται φόρμουλα προκειμένου να λάβει σάρκα και οστά. Άλλωστε η καμπάνια της τελευταίας με το OMG και η συνεργασία με τον ΕΟΤ αποτελεί ένα δείγμα γραφής.
Αυτή την περίοδο το υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης των νομοθετικών παρεμβάσεων στο σκέλος του καταδυτικού τουρισμού, αλλά και αυτού της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Το νομοσχέδιο του καταδυτικού τουρισμού, που βρίσκεται στο τελικό στάδιο, θα περιλαμβάνει και διάταξη για τις κολυμβητικές δεξαμενές (πισίνες), προκειμένου να απαντήσει στις σύγχρονες ανάγκες, μιας και θα αντικαταστήσει ένα πλαίσιο που συντάχθηκε τη δεκαετία του ‘70, όπως αναφέρθηκε.
Στο μεταξύ στην τελική ευθεία είναι και η νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου για τη βραχυχρόνια μίσθωση. Σε αυτή την παρέμβαση δεν θα υπάρχει ο χρονικός περιορισμός μίσθωσης, ενώ η προσπάθεια εστιάζεται στην αποφυγή της φοροδιαφυγής. Όπως είπε ο κ. Θεοχάρης οι όροι θα είναι τέτοιοι που θα αποτρέπουν τον οποιονδήποτε να λειτουργεί στη σκιά της φοροδιαφυγής, ενώ την ίδια στιγμή θα θεσπιστούν κανόνες που θα διασφαλίζουν την ποιότητα της φιλοξενίας.
Τέλος σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Τουρισμού θα δώσει το «παρών» σε εκδήλωση της ένωσης ξενοδόχων Χανίων, στα Χανιά, ενώ νωρίτερα θα έχει συναντήσεις με φορείς του νομού, συνοδευόμενος από τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.