O Βασίλης Κεγκέρογλου στο Λατώ fm: “Ο πολύπαθος ΒΟΑΚ συνεχίζει να βιώνει τα πάθη του,  καμία απάντηση από την κυβέρνηση για το τμήμα Νεάπολη-Σητεία – Ο σχεδιασμός του έργου πρέπει να είναι ενιαίος, με διόδια μόνο για τη συντήρηση του”

“Ο πολύπαθος ΒΟΑΚ συνεχίζει να βιώνει τα πάθη του, για το τμήμα Νεάπολη-Σητεία δεν υπάρχει προς στιγμήν καμία απάντηση από την κυβέρνηση, το έργο πρέπει να είναι ενιαίο, με διόδια μόνο για τη συντήρηση του” δήλωσε, μεταξύ άλλων, στην εκπομπή “Πρώτη ματιά στην ενημέρωση” και το Νίκο Σγουρό ο βουλευτής Ηρακλείου και Γραμματέας της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής Βασίλης Κεγκέρογλου, με αφορμή την σχετική επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή για το σχεδιασμό του έργου.

Όπως είπε “από το 2012 έχει να δημοπρατηθεί έργο και είναι γνωστές οι ταλαιπωρίες και οι “ατυχίες” με τα έργα κοντά στη Σητεία,

Η κυβέρνηση όταν ανέλαβε είπε ότι θα παρουσιάσει ένα νέο σχεδιασμό, ενώ η κριτική που κάναμε στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ροκάνισε 5 χρόνια χωρίς να κάνει κάτι ουσιαστικό και έβαλε τη διχόνοια ανάμεσα στους νόμους διασπώντας το έργο σε Χανιά – Χερσόνησος με παραχώρηση και Χερσόνησος – Νεάπολη με ΣΔΙΤ και από κει πέρα ένα τρίτο κομμάτι, το υπόλοιπο.

Η καινούργια κυβέρνηση έρχεται 1,5 χρόνο μετά – οι ανακοινώσεις θα γίνουν όπως είπε το φθινόπωρο –  ότι βαδίζει στην ίδια λογική και απλώς προσθέτοντας το κομμάτι Κίσσαμος – Χανιά στο έργο.

Ουσιαστικά δηλαδή από τα Λινοπεράματα μέχρι Χερσόνησο που το έργο είναι ολοκληρωμένο , στο κομμάτι αυτό που έχει γίνει με δημόσιο χρήμα θα επιβληθούν διόδια. 

Για το κομμάτι Νεάπολη – Σητεία δεν ανακοινώθηκε τίποτα ενώ στο ερώτημα ποιος θα εκτελέσεσει το έργο, ο υπουργός είπε ότι ο ΟΑΚ θα έχει την αρμοδιότητα μόνο της συντήρησης και καμία στην κατασκευή ‘λόγω έλλειψης εμπειρίας, κλπ όπως είπαν, κάτι που δεν ξέραμε μέχρι τώρα.

Στο ερώτημα ποια θα είναι η οικονομική συμμετοχή του Δημοσίου  ώστε να υπάρχει η μικρότερη ανάγκη για διόδια ο υφυπουργός δεν απάντησε ενώ για το εάν υιοθετεί η κυβέρνηση την πρόταση του κ. Βολουδάκη που εγώ από την πρώτη στιγμή υποστήριξα, για χρηματοδότηση του έργου από  τα κέρδη των ομολόγων που επιστρέφονται στην Ελλάδα, δεν είπε κουβέντα.

Για το τμήμα Νεάπολη-Σητεία

Στην ερώτηση για το Ταμείο Ανάκαμψης και εάν μπορεί το τμήμα Νεάπολη-Σητεία να χρηματοδοτηθεί μέσω αυτού, ο κ. Κεγκέρογλου είπε ότι “εάν από την κυβέρνηση στο ταμείο ανάκαμψης μπουν έργα προσπέλασης και εάν η Ε.Ε. το εγκρίνει, τότε η Ελλάδα μπορεί να βάλει οποιοδήποτε ώριμο έργο θέλει”.

Το πρώτο ερώτημα όπως λέει αφορά το “ποιος είναι ο σχεδιασμός στο τμήμα Νεάπολη – Σητεία”.

“Ενιαίος σχεδιασμός, διόδια μόνο για συντήρηση”

Όπως είπε ο κ. Κεγκέρογλου, “ο ΒΟΑΚ πρέπει καταρχήν να θεωρηθεί ένα ενιαίο έργο, με ενιαίο δηλαδή σχεδιασμό” ενώ βασικό στοιχείο είναι και το ύψος της χρηματοδότησης που θα έχει το δημόσιο. “Η Κρήτη περίμενε τόσα χρόνια γιατί υποτίθεται ότι είχαν προτεραιότητα οι οδικοί άξονες της υπόλοιπης χώρας και περίμενε υπομονετικά. Και όταν ήρθε η ώρα να βάλει τα λεφτά το δημόσιο για να φτιαχτεί ο δρόμος, λέμε ‘να ψάξω να βρω ιδιώτες’. Δεν είναι έτσι, πρέπει να μας πει η κυβέρνηση πόσα λεφτά θα βάλει το δημόσιο, για να δούμε μετά εάν υπάρχει ανάγκη για διόδια. Εμείς υποστηρίζουμε ότι διόδια το πολύ να υπάρξουν μόνο για τη συντήρηση, για το κόστος συντήρησης του έργου δηλαδή και όχι για την κατασκευή του. Εάν θέλεις από το Ηράκλειο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο 17 ευρώ να πας και άλλα τόσα να έρθεις, γιατί αυτό προγραμματίζουν, καταλαβαίνετε για τι μιλάμε”.

“Ένα έργο όσο καλό και να κατασκευαστεί, εάν δεν συντηρηθεί έχει προβλήματα, η συντήρηση λοιπόν μπορεί να είναι αυτοτροφοδοτούμενη, αλλά όχι να πληρωθείτε το έργο από τους πολίτες. Όσα λένε και προπαγανδίζουν κάποιοι ότι ‘θα πληρώνουν μόνο οι τουρίστες, αυτά είναι ανευθυνότητες, δεν υπάρχουν στο χάρτη αυτά, το δικαίωμα για εξαίρεση από τα διόδια υπάρχει μόνο σε κάποιες τοπικές συνδέσεις, για κάποια χωριά για τα οποία δεν τους δίνεται η δυνατότητα να πάνε από άλλο δρόμο.

Όπου υπάρχει άλλος δρόμος, διόδια δεν γλιτώνει κάνεις, ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Ευρώπη, ούτε πουθενά.

Η κυβέρνηση πρέπει εδώ και τώρα να ανακοινώσει το ύψος και την πηγή της χρηματοδότησης”. 


 Ακούστε εδώ αναλυτικά:

Σχετικές δημοσιεύσεις

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com