Όπως τόνισε, “έχουμε μπροστά μας είναι μία πάρα πάρα πολύ δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά. Χρειάζεται να υπάρξει μία κοινωνική αλληλεγγύη και μία εγρήγορση διεκδίκησης για να απαιτήσουμε η επιστροφή στα θρανία των παιδιών μας να γίνει με τους καλύτερους όρους για την ελληνική οικογένεια για τα ίδια τα παιδιά, εν όψει και της κρίσης της γενικότερης και της οικονομικής και της κοινωνικής οι οικογένειες αυτές θέλουν κάπου ένα στήριγμα και αυτό το στήριγμα μπορεί να της το δώσει το δημόσιο σχολείο αν διεκδικήσουμε να γίνει αυτό με τους σωστούς όρους.
Εργατική και μεσαία τάξη, το 90% του ελληνικού λαού, υφίσταται τεράστια μείωση των αποδοχών τους. Ήδη πάρα πολλοί άνθρωποι θα κόψουν τα φροντιστήρια των παιδιών τους, τις παράλληλες δραστηριότητες τους (ξένες γλώσσες, μπαλέτο, κ.ά.) το οργανωμένο γονεϊκό κίνημα πρέπει να κινηθεί σε δύο διαστάσεις: Το πρώτο είναι να λειτουργήσουν σωστά και με τους κανόνες υγιεινής και να διεκδικήσουμε όχι μόνο αυτά που δίνει το Υπουργείο μετά από πιέσεις μας (για παράδειγμα μάσκες δωρεάν, κλπ) αλλά να πιέσουμε να βρεθούν χώροι ώστε να σπάσουν τα τμήματα να γίνουν πιο ολιγομελή
Η κυβέρνηση στα δημοτικά τα 22αρια τμήματα τα έκανε 27 με 28 παιδιά, όλο αυτό το διάστημα δεν προσέτρεξε ούτε καν στους δήμους για να βρεθούν οι χώροι που θα μπορούσαν να αραιώσουν τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη. Αντίθετα, πάνε τώρα να βάλουν ένα ακόμα κοντέινερ στο 3ο Γυμνάσιο, εκεί που στεγάζονται 7 σχολεία. Και εδώ, έχει να κάνει και με το τεράστιο πρόβλημα που έχουμε στον Άγιο Νικόλαο, το οποίο υπογραμμίζεται από την κατάσταση την συγκυρία που ζούμε”.
“Ο Δήμος”, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης, “θα μπορούσε, μετά από ειδική πρόσκληση από το κράτος, να βρει παραπάνω αίθουσες να σπάσει το στεγαστικό αυτό το πρόβλημα να το μετριάσει
“Υπάρχουν πάντως κάποιοι Δήμοι πανελλαδικά που κινήθηκαν προς αυτή την κατεύθυνση μετά και από τη συμβολή των ενώσεων και των ομοσπονδιών των γονέων των περιοχών – για παράδειγμα στο Καστέλι Κισσάμου μετά από πίεση της εκεί Ένωσης ο δήμος κινήθηκε και βρήκε χώρους σε παλιά σχολεία ώστε να “σπάσουν” τα τμήματα. Όμως αυτό καταλαβαίνετε ότι δημιούργησε και μία ανάγκη περισσότερων εκπαιδευτικών.
Στον Άγιο Νικόλαο θα μπορούσαν να βρεθούν για παράδειγμα: το Ειρηνοδικείο, το παλιό 3ο Δημοτικό Σχολείο που είναι χώρος που ανήκει στην Εκκλησία και δεν χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή”.
Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας θα έπρεπε, όπως λέει, να κάνουν κινήσεις να έχουν βρεθεί περισσότεροι χώροι και από εκεί και πέρα να είναι ευθύνη του Κράτους να έλθουν περισσότεροι καθηγητές. “Τώρα δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, μπορούμε όμως να το διεκδικήσουμε σε συνελεύσεις, κλπ και να το βάλουν αυτό το ζήτημα”.
Αναφερόμενος στην σχετική ανακοίνωση με τις διεκδικήσεις της Ομοσπονδίας για το προσωπικό καθαριότητας, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε πως καλύπτονται ουσιαστικά οι μισές ανάγκες με τον τρόπο που έγιναν οι προσλήψεις των καθαριστριών.
Για το νοσηλευτικό προσωπικό που όπως αναφέρει η Ομοσπονδία πρέπει να υπάρχει στα σχολεία, ο κ. Χατζηδάκης λέει πως αυτό έγκειται στην λήψη προληπτικών εξετάσεων-τεστ στα σχολεία και ειδικά σε περιοχές που υπάρχει ένταση της πανδημίας.
“Να μην είμαστε απόντες αλλά αντίθετα να είμαστε παρόντες, να διεκδικούμε το καλύτερο για τα παιδιά μας και να συμμετέχουμε στους συλλόγους των σχολείων, διότι μπορούμε να διεκδικήσουμε και καλύτερους όρους για τη φοίτηση των παιδιών, για τη μεταφορά των παιδιών ακόμα και για τη σίτιση των παιδιών στα ολοήμερα σχολεία. Ξαναλέω, ότι αυτός ο χειμώνας θα είναι πάρα πάρα πολύ δύσκολος και από οικονομικής άποψης και χρειάζεται να δείξουμε κοινωνική αλληλεγγύη” τόνισε.