“Πέραν του προσωπικού του προγράμματος, καλέσαμε και το προσωπικό που δεν εργάζεται αυτή τη στιγμή στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς για ενισχύσουν με την παρουσία τους το πρόγραμμα, όλοι οι κοινωνικοί λειτουργοί και οι υπηρεσίες μας είναι ‘στο πόδι’ ώστε να καλύψουμε όλους τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη και σε βασικά αγαθά και σε υπηρεσίες”.
Όπως τόνισε “δυστυχώς μέρα με τη μέρα αλλάζουν τα δεδομένα με το προσωπικό, κάποιοι αρρωσταίνουν, κάποιοι φέρνουν κάποιες άδειες, αυτό δημιουργεί προβλήματα αλλά είμαστε σε εγρήγορση για να λύνουμε αυτά τα θέματα”.
Οι υπάλληλοι των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου από το κτίριο του ΟΚΥΔΑΝ και το χώρο του ΚΑΠΗ Αγίου Νικολάου θα συλλέγουν και θα αξιολογούν τα αιτήματα των ενδιαφερομένων και στη συνέχεια θα προχωρούν στη διεκπεραίωση τους (συνταγογραφήσεις και παράδοση φαρμάκων, τροφίμων, διεκπεραίωση αιτημάτων σε υπηρεσίες, ενέσιμη αγωγή, ψυχολογική υποστήριξη κ.τ.λ.).
Όπως είπε ο κ. Χαριτάκης, “έχει ζητηθεί με τις έκτακτες διαδικασίες για το επόμενο τετράμηνο η πρόσληψη ενός οδηγού και αυτοκίνητα “και υπάρχει και μια προσφορά από την Toyota Hellas σε συνεννόηση με τη ΚΔΕΚΕ και αναμένουμε τη θετική ανταπόκριση της εταιρίας”.
Η καταγραφή των αιτημάτων θα γίνεται καθημερινά, επτά (7) ημέρες την εβδομάδα(Δευτέρα– Κυριακή) από 08:00π.μ. έως 08:00μ.μ.,στο τηλέφωνο 2841022558 και στοemail:covid19.okydan@gmail.com.
Οι υπηρεσίες από σήμερα Παρασκευή είναι ήδη σε λειτουργία.
Ερωτώμενος εάν ο Δήμος Αγίου Νικολάου θα εξετάσει το “πάγωμα” ή τη μείωση τελών πεζοδρομίου, τραπεζοκαθισμάτων, κλπ, ο κ. Χαριτάκης απάντησε πως “αυτά δεν τα έχουμε εξετάσει ακόμη, νομίζω από την άλλη εβδομάδα που θα είναι και ο Δήμαρχος εδώ θα τεθούν όλα επί τάπητος για να δώσουμε κάποια λύση”.
Ακούστε εδώ τη συζήτηση: