Για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη του Αγίου Νικολάου και για θέματα καθημερινότητας μίλησε στην εκπομπή “Πρώτη Ματιά στην Ενημέρωση” και το Νίκο Σγουρό ο Γιάννης Ανδριώτης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Νέα Πορεία”,
Όπως είπε μεταξύ άλλων “δεν με εκπλήσσει όλο αυτό που συμβαίνει στην πόλη γιατί είναι ο κύριος Ζερβός. Έχει δώσει δείγματα γραφής στα κυκλοφοριακά ζητήματα. Να θυμίσω, γιατί τα ξεχνάμε και κυρίως τα ξεχνάει ο ίδιος, τα φανάρια στη Λατούς τα οποία δεν δούλεψαν ποτέ, τα πεζοδρόμια που είχε κάνει στο Καλό Χωριό και ήταν μια από τις αιτίες για τις οποίες έχασε τότε τις εκλογές”.
“Η αισθητική αυτής της δημοτικής αρχής πραγματικά με ξεπερνά. Όλα έχουν γίνει “στο πόδι”. Δεν είναι δυνατόν να μην έχει βρει θέσεις πάρκινγκ σε όσους επηρεάζονται από τα κολονάκια που έχουν μπει π.χ. στην Παλαιολόγου, να μην έχει γίνει η μετακίνηση της λαϊκής. Αυτά θα έπρεπε να έχουν γίνει πρώτα.
Ο μελετητής δεν αναφέρεται μόνο στην μονοδρόμηση του Παραλιακού λέει ότι “για να γίνει μονοδρόμηση πρέπει να υπάρχουν ικανές και αναγκαίες συνθήκες”. Πρώτα φτιάχνουμε τα άλλα πράγματα και μετά πάμε στην μονοδρόμηση. Δεν μπορεί στον 7ο χρόνο δημαρχίας σου και να μην έχεις κατασταλάξει τι θέλεις και τι πρέπει να κάνεις. Δεν υπάρχει σχέδιο και αυτό φαίνεται. Είναι δυνατόν να βγαίνει ο αντιδήμαρχος καθημερινότητας και να λέει “θα δούμε που θα κάνουμε το παρκινγκ”…και δεν φταίει ο κ. Καστελλιανάκης. Δεν είναι υποχρεωμένος από τον νόμο. Αλλά ποια είναι η κοινωνική πολιτική του δήμου; Ο δήμος τι είναι; Εισπρακτικός μηχανισμός;. Να κάνω τους πειραματισμούς μου και να την πληρώνει πάντα ο πολίτης;
Ο δήμος είναι ένας οργανισμός που αποτελείται από τους ανθρώπους που τον διοικούν αλλά και από αυτούς που συνεισφέρουν οικονομικά.
“Αυτοί οι πολίτες που πληρώνουμε μπορείτε να μου πείτε τι έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια από αυτόν το δήμο? Έχουμε δει κοινωνική πολιτική; Να σας θυμίσω ότι η κοινωνική πολιτική του δήμου ήταν να κλείσει τα ΚΔΑΠ, δεν υπάρχει κοινωνική υπηρεσία, υπάρχει ένας εισπρακτικός μηχανισμός που βάζει πρόστιμα και ό,τι λεφτά παίρνει τα βάζει στην άκρη για να γίνουν υποτίθεται μελέτες. Θέλω να φτιάξω το κυκλοφοριακό της πόλης, κλείνω τους δρόμους αλλά δεν με νοιάζει που θα βάλουν οι πολίτες τα αυτοκίνητα τους; Όταν δώσω εναλλακτική λύση, τότε θα έρθω και θα βάλω πρόστιμα σε όσους δεν εφαρμόζουν τις ρυθμίσεις”.
Παραλιακός
“Για το παραλιακό μέτωπο όπως και τη Λίμνη που χαρακτηρίζουν την πόλη μας θα έπρεπε κατά τη γνώμη μας να γίνει ένας διεθνής διαγωνισμός για τις αρχιτεκτονικές της πόλης.
Σε μια ερώτηση ενός δημοτικού συμβούλου προχθές σε συνάντηση με τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας για το “ποιοι φτιάχνουν τα αρχιτεκτονικά του παραλιακού μετώπου” η απάντηση του δημάρχου ήταν “η κ. Πρατσινάκη και τρεις τέσσερις εθελοντές”.
Το θέμα το οποίο έχει και νομική διάσταση είναι αυτό που λέει στην συνέντευξη του “προσωρινά πεζοδρόμια και οι ρυθμίσεις”! γιατί;
Γιατί δεν υπάρχουν μελέτες. Έτσι λειτουργεί σε μια περιοχή που είναι το στολίδι του δήμου και το αποτελεί αυτό που θα δώσουμε για να προσελκύσουμε τουρισμό;
Όταν θα έχουμε την επένδυση στα Πλευρά τι πιστεύεται ότι θα γίνει;
Η ροή των πολιτών θα είναι από τα Πλευρά στον Άγιο η αντίθετα;
Εάν συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο όλα να τα κάνουμε στο πόδι θα ερημοποιηθεί ο Άγιος Νικόλαος, θα κλείσουν τα μαγαζιά.
Η Θεσσαλονίκη π.χ. έκανε διεθνή διαγωνισμό για την μελέτη του παραλιακού της μετώπου γιατί απλούστατα είναι αυτό που την χαρακτηρίζει και είναι πολύ σημαντικό”.
Ακούστε εδώ όλη τη συζήτηση:
Όπως είπε μεταξύ άλλων “δεν με εκπλήσσει όλο αυτό που συμβαίνει στην πόλη γιατί είναι ο κύριος Ζερβός. Έχει δώσει δείγματα γραφής στα κυκλοφοριακά ζητήματα. Να θυμίσω, γιατί τα ξεχνάμε και κυρίως τα ξεχνάει ο ίδιος, τα φανάρια στη Λατούς τα οποία δεν δούλεψαν ποτέ, τα πεζοδρόμια που είχε κάνει στο Καλό Χωριό και ήταν μια από τις αιτίες για τις οποίες έχασε τότε τις εκλογές”.
“Η αισθητική αυτής της δημοτικής αρχής πραγματικά με ξεπερνά. Όλα έχουν γίνει “στο πόδι”. Δεν είναι δυνατόν να μην έχει βρει θέσεις πάρκινγκ σε όσους επηρεάζονται από τα κολονάκια που έχουν μπει π.χ. στην Παλαιολόγου, να μην έχει γίνει η μετακίνηση της λαϊκής. Αυτά θα έπρεπε να έχουν γίνει πρώτα.
Ο μελετητής δεν αναφέρεται μόνο στην μονοδρόμηση του Παραλιακού λέει ότι “για να γίνει μονοδρόμηση πρέπει να υπάρχουν ικανές και αναγκαίες συνθήκες”. Πρώτα φτιάχνουμε τα άλλα πράγματα και μετά πάμε στην μονοδρόμηση. Δεν μπορεί στον 7ο χρόνο δημαρχίας σου και να μην έχεις κατασταλάξει τι θέλεις και τι πρέπει να κάνεις. Δεν υπάρχει σχέδιο και αυτό φαίνεται. Είναι δυνατόν να βγαίνει ο αντιδήμαρχος καθημερινότητας και να λέει “θα δούμε που θα κάνουμε το παρκινγκ”…και δεν φταίει ο κ. Καστελλιανάκης. Δεν είναι υποχρεωμένος από τον νόμο. Αλλά ποια είναι η κοινωνική πολιτική του δήμου; Ο δήμος τι είναι; Εισπρακτικός μηχανισμός;. Να κάνω τους πειραματισμούς μου και να την πληρώνει πάντα ο πολίτης;
Ο δήμος είναι ένας οργανισμός που αποτελείται από τους ανθρώπους που τον διοικούν αλλά και από αυτούς που συνεισφέρουν οικονομικά.
“Αυτοί οι πολίτες που πληρώνουμε μπορείτε να μου πείτε τι έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια από αυτόν το δήμο? Έχουμε δει κοινωνική πολιτική; Να σας θυμίσω ότι η κοινωνική πολιτική του δήμου ήταν να κλείσει τα ΚΔΑΠ, δεν υπάρχει κοινωνική υπηρεσία, υπάρχει ένας εισπρακτικός μηχανισμός που βάζει πρόστιμα και ό,τι λεφτά παίρνει τα βάζει στην άκρη για να γίνουν υποτίθεται μελέτες. Θέλω να φτιάξω το κυκλοφοριακό της πόλης, κλείνω τους δρόμους αλλά δεν με νοιάζει που θα βάλουν οι πολίτες τα αυτοκίνητα τους; Όταν δώσω εναλλακτική λύση, τότε θα έρθω και θα βάλω πρόστιμα σε όσους δεν εφαρμόζουν τις ρυθμίσεις”.
Παραλιακός
“Για το παραλιακό μέτωπο όπως και τη Λίμνη που χαρακτηρίζουν την πόλη μας θα έπρεπε κατά τη γνώμη μας να γίνει ένας διεθνής διαγωνισμός για τις αρχιτεκτονικές της πόλης.
Σε μια ερώτηση ενός δημοτικού συμβούλου προχθές σε συνάντηση με τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας για το “ποιοι φτιάχνουν τα αρχιτεκτονικά του παραλιακού μετώπου” η απάντηση του δημάρχου ήταν “η κ. Πρατσινάκη και τρεις τέσσερις εθελοντές”.
Το θέμα το οποίο έχει και νομική διάσταση είναι αυτό που λέει στην συνέντευξη του “προσωρινά πεζοδρόμια και οι ρυθμίσεις”! γιατί;
Γιατί δεν υπάρχουν μελέτες. Έτσι λειτουργεί σε μια περιοχή που είναι το στολίδι του δήμου και το αποτελεί αυτό που θα δώσουμε για να προσελκύσουμε τουρισμό;
Όταν θα έχουμε την επένδυση στα Πλευρά τι πιστεύεται ότι θα γίνει;
Η ροή των πολιτών θα είναι από τα Πλευρά στον Άγιο η αντίθετα;
Εάν συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο όλα να τα κάνουμε στο πόδι θα ερημοποιηθεί ο Άγιος Νικόλαος, θα κλείσουν τα μαγαζιά.
Η Θεσσαλονίκη π.χ. έκανε διεθνή διαγωνισμό για την μελέτη του παραλιακού της μετώπου γιατί απλούστατα είναι αυτό που την χαρακτηρίζει και είναι πολύ σημαντικό”.
Ακούστε εδώ όλη τη συζήτηση: