Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον Άγιο Νικόλαο, τις νέες ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν στην πόλη τον ερχόμενο χειμώνα και φυσικά για τα τροχαία ατυχήματα μίλησε στο Λατώ fm και στην εκπομπή του Νίκου Σγουρού “Πρώτη Ματιά στην Ενημέρωση” ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Αγίου Νικολάου Πέτρος Ζερβάκης.
Μεταξύ άλλων ανέφερε: “Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα αυτή τη στιγμή είναι το κυκλοφοριακό που εντείνεται τους καλοκαιρινούς μήνες όπου έχουμε επισκέπτες στην πόλη μας και επιδεινώνεται περισσότερο με την υπόστελέχωση της υπηρεσίας της Τροχαίας και με την έλλειψη Δημοτικής Αστυνομίας.
Εμείς ως Τροχαία με το προσωπικό που έχουμε αυτή τη στιγμή, δουλεύουμε στα όριά μας.
11 άτομα είναι το προσωπικό το οποίο έχουμε αυτή τη στιγμή, συμπεριλαμβανομένων εμένα, του υποδιοικητή και της γραμματείας, αυτοί δηλαδή που κάνουν εσωτερικές υπηρεσίες και τέσσερις μηχανές της Ομάδας Ελέγχου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων δηλαδή στο σύνολο είμαστε 15 αστυνομικοί. Αυτοί οι 15 καλούνται να αστυνομεύσουν όχι μόνο την πόλη του Αγίου Νικολάου αλλά ολόκληρο το Δήμο Αγίου Νικολάου.
Θα πρέπει σε όλο το Δήμο Αγίου Νικολάου να υπήρχε ένα περιπολικό με δύο άτομα στην Νεάπολη, στην περιοχή της Ελούντας Πλάκα και στα χωριά να υπάρχει μία περιπολία για να πούμε ότι υπάρχει αποτελεσματική αστυνόμευση σε όλο το Δήμο .
Αυτή την πρόταση είχαμε κάνει και όταν έγινε η αναδιάρθρωση των αστυνομικών υπηρεσιών, εφόσον καταργούνταν το αστυνομικό τμήμα Νεάπολης να ήταν τουλάχιστον 30 με 35 άτομα στην κάθε υπηρεσία ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει αποτελεσματικά.
Η απόφαση του συμβουλίου επικρατείας για την επαναλειτουργία του αστυνομικού τμήματος Νεάπολης. Αν λειτουργήσει ξανά το αστυνομικό τμήμα Νεάπολης από πού θα επανδρωθεί ;
Πώς θα λειτουργήσει; Αν λειτουργήσει με προσωπικό 10 και 12 άτομα δεν θα προσφέρει το παραμικρό.
Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με την παράνομη στάθμευση.
Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Ο κάθε πολίτης θέλει εκεί που θα πάει και όταν έρθει ο αστυνομικός της Τροχαίας και είναι έτοιμος να βεβαιώσει την παράβαση «μα για ένα λεπτό , για δύο λεπτά σταμάτησα».. δεν λύνεται έτσι το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης.
Μέσα στην πόλη αυτά που έχουμε διαπιστώσει είναι, στην Κεντρική Πλατεία υπάρχουν αρκετές παραβάσεις παράνομης στάθμευσης, στην Επιμενίδου υπάρχει η παράνομη στάθμευση σε δίπλή σειρά, όπως ξέρετε λειτουργούν και εκεί οι υπηρεσίες του ΙΚΑ και της Εφορίας και το πρόβλημα γίνεται εντονότερο.
Πέρυσι είχε γίνει η μονοδρόμηση της οδού Πολυτεχνείου, φέτος στο τέλος της τουριστικής σεζόν θα γίνει μονοδρόμηση του παραλιακού. Θεωρούμαι ότι είναι αναγκαία η μονοδρόμηση του παραλιακού αλλά να γίνουν και αναγκαίες παρεμβάσεις στην οδό Παλαιολόγου από ότι μας είπε ο ο Δήμαρχος θα μπούνε στη δεξιά πλευρά της οδού Παλαιολόγου θα μπούνε κολωνάκια και θα απαγορευτεί η στάθμευση. Η πρόταση που κάναμε ως υπηρεσία για να γίνει στο μέλλον, είναι να μεγαλώσουν τα πεζοδρόμια στην οδό Παλαιολόγου και να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στον κόμβο του Νοσοκομείου να δωθεί δηλαδή προτεραιότητα στην οδό Παλαιολόγου.
Φέτος έχουμε 51 νεκρούς σε όλη την Κρήτη. Στην περιοχή μας δόξα τω Θεώ πάμε πολύ καλά. Μιλάμε συνέχεια για το κακό οδικό δίκτυο και σίγουρα θέλουμε ένα σύγχρονο ΒΟΑΚ αλλά φταίει και η κακή συμπεριφορά, η οδηγική νοοτροπία που έχουμε σαν λαός ή γενικά σαν κρητικοί, όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ. Κάναμε μία συνάντηση τη Δευτέρα που μας πέρασε στην οποία συμμετείχαν ο διευθυντής Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης, ο αντιπρόεδρος του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου και ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων της περιοχής που πραγματοποιούν σχολικές εκδρομές. Να πούμε ότι όλα τα λεωφορεία που πραγματοποιούν σχολικές εκδρομές στην περιοχή μας ελέγχονται, και αυτό που είχαμε διαπιστώσει τα προηγούμενα χρόνια είναι αρκετές παραβάσεις διαπράτονται από τους οδηγούς των λεωφορείων.
Δεν στεκόμαστε στα αυτονόητα , δηλαδή τα ελαστικά, τα απαραίτητα πιστοποιητικά επαγγελματικής ικανότητας, τα ασφάλειες, το ΚΤΕΟ, αυτά τα θεωρούμε αυτονόητα. Παραβιάζονται όμως οι χρόνοι εργασίας ο χρόνος εργασίας από τους οδηγούς των λεωφορείων, είναι πολλές ώρες στο τιμόνι με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος λόγω σωματικής κόπωσης.
Είμαστε τυχεροί ως υπηρεσία διότι φέτος μετά από ιδιωτική χορηγία στην υπηρεσία της Τροχαίας θα έχουμε μία συσκευή η οποία μας λύνει τα χέρια γιατί απλουστεύει τη διαδικασία του ελέγχου. Αυτή η συσκευή μεταφέρει τα δεδομένα από την κάρτα που έχει ο οδηγός είμαστε από τις λίγες υπηρεσίες τροχαίας πανελλαδικά που θα έχουμε αυτή τη συσκευή και θα μπορούμε σε χρόνο τεσσάρων δευτερολέπτων να δούμε τη δραστηριότητα του οδηγού.
Είπα στους οδηγούς και στους διευθυντές Εκπαίδευσης ότι δεν θα επιτρέψουμε να φύγει καμία σχολική εκδρομή αν διαπιστωθούν παραβάσεις το λεωφορείο ή στον οδηγό.
Καθημερινά υπάρχουν στην υπηρεσία της Τροχαίας περίπου 30 παραβάσεις μόνο για παράνομη στάθμευση καθημερινά στην περιοχή του Αγίου Νικολάου. Στις θέσεις ΑΜΕΑ ο νόμος έχει γίνει πιο αυστηρός.
Τα άτομα με αναπηρία είναι μια ευαίσθητη κοινωνική ομάδα και πρέπει να υπάρχει σεβασμός από όλους, το να παρκάρουμε στη ΑΜΕΑ είναι καθαρά έλλειψη Παιδείας.
Δεν αποτελεί δικαιολογία το «σταμάτησα ένα λεπτό δύο λεπτά να πάρω κάτι” κατέληξε.