Σύγκλιση απόψεων του νυν Δημάρχου Σητείας Θόδωρου Πατεράκη και του επόμενου Γιώργου Ζερβάκη για το αεροδρόμιο της πόλης. Και οι δύο άνδρες συνδέουν το αεροδρόμιο με την ολοκλήρωση του οδικού δικτύου. Μιλώντας στηνη εκπομπή “Πρώτη ματιά στην ενημέρωση” και στον Νίκο Σγουρό ο σημερινός Δήμαρχος Θοδωρής Πατεράκης τόνισε “Είναι τιμή για όλους τους Λασιθιώτες το αεροδρόμιο «Βιτσέντζος Κορνάρος» . Είναι μια πύλη εισόδου που εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια θα εξυπηρετεί όλο τον νομό Λασιθίου αρκεί να το θελήσουν οι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες του νομού. Υπήρχε ένα έντονο ενδιαφέρον και από την προηγούμενη κυβέρνηση το οποίο έχει και η καινούργια , στην κατεύθυνση αξιοποίησης των 23 περιφερειακών αεροδρομίων τα οποία φαίνεται ότι θα πρέπει να αποκτήσουν πιο σημαντικό ρόλο από αυτόν τον οποίο έχουνε. Θεωρώ ότι είναι σημαντικότατο θέμα διότι το αεροδρόμιο έχει κοστίσει 30 εκατ. ευρώ για να κεφαλαιοποιηθεί η αξία του και να δώσει τα αναπτυξιακά και οικονομικά αποτελέσματα τα οποία όλοι περιμένουμε θα πρέπει να τα προσεγγίσουμε με διαφορετικό τρόπο.
Η νέα ηγεσία του υπουργείου θεωρώ ότι σωστά συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε τον ιδιωτικό τομέα όμως θα πρέπει να αξιοποιείται η υποδομή και να δίνει και οικονομικό όφελος στην περιοχή. Συνεργασία με ιδιώτες αλλά όχι με τη λογική της αποικιοκρατίας. Αυτό για να φτάσει στο μέγιστο της αξιοποίησής του πρέπει να συνδεθεί και με τους οδικούς άξονες που συνδέουν την Σητεία με τον Αγιο Νικόλαο έτσι ώστε να μπορεί ένα μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων που είναι στον Αγιο Νικόλαο και στο Καλό Χωριό να εξυπηρετούντε από το αεροδρόμιο Σητείας”.
Ενώ ο αυριανός Δήμαρχος Γιώργος Ζερβάκης επεσήμανε “Πρώτα πρέπει να δούμε τον προγραμματισμό που σκέφτονται για το αεροδρόμιο. Δεύτερο εμείς θα επιδιώξουμε άμεσα μια συνάντηση με τον Υπουργό να δούμε τι έχουνε σκοπό να κάνουνε. Τρίτον θα διεκδικήσουμε σαν δήμος και σαν κοινωνία ότι περισσότερο μπορούμε είτε από την εταιρία είτε από το δημόσιο. Το αεροδρόμιο Σητείας είναι δημοτικό. Ο τόπος και οι άνθρωποι έχουν δώσει από το υστέρημα τους για να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη επένδυση γι αυτό αν γίνει παραχώρηση τα ανταποδοτικά πρέπει να είναι ανάλογα. Δεν γίνεται το 2020 να μην υπάρχει σχεδιασμός συνδυασμένων μεταφορών. Δεν μπορούμε να μιλάμε για αεροδρόμιο χωρίς οδικό δίκτυο. Αυτή τη στιγμή το κομμάτι από το Καλό Χωριό μέχρι τη Σητεία είναι το χειρότερο οδικό κομμάτι του ελληνικού δικτύου”.