Για τις εξελίξεις στον ΒΟΑΚ και τις δηλώσεις του νέου Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή μίλησε τον Νίκο Σγουρό και στην εκπομπή «Πρώτη ματιά στην ενημέρωση» ο πρόεδρος του ΟΑΚ Δημήτρης Κουνενάκης λέγοντας χαρακτηριστικά «Ο ΒΟΑΚ σέρνει πίσω του μια κατάρα…φανταστείτε ότι πέρασαν τόσα πολλά προγράμματα και όμως το έργο αυτό δεν έγινε ποτέ. Σε μια περίοδο που η χώρα έφτασε στην πτώχευση, έγινε μια προσπάθεια να ξεκινήσει επιτέλους η μελέτη και η κατασκευή. Ο προηγούμενος υπουργός κος Σπίρτζης κατέβαλλε μια σοβαρή προσπάθεια και ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για το τμήμα Χανιά- Ηράκλειο με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και παράλληλα ανακοινώθηκαν και τα τμήματα Χερσόνησος- Νεάπολη με ΣΔΙΤ και Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος μια μελέτη αρκετά προχωρημένη με χρήματα ευρωπαϊκά. Όλα αυτά τα κομμάτια είναι σε εξέλιξη και κατασκευή»
Για την πρόθεση της κυβέρνησης να δημοπρατηθεί το έργο ως ενιαίο ο κος Κουνενάκης είπε «Η περιφέρεια διεκδικούσε και διεκδικεί τη συνολική κατασκευή του έργου. Ο νέος Υπουργός αναφέρεται σε συνολική κατασκευή αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς εννοεί. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση ακόμα από το υπουργείο. Προφανώς οι κρητικοί διεκδικούμαι συνολικά την κατασκευή από Καστέλι μέχρι Σητεία. Το Λασίθι έχει αδικηθεί κατάφορα και τα χρήματα είναι λίγα. Περιμένουμε να ακούσουμε έναν συνολικό σχεδιασμό. Για τις δηλώσεις του υπουργού ότι θα ενισχυθεί ο ΟΑΚ τόνισε «Είναι καλό και σημαντικό να ενισχυθεί ο ΟΑΚ ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί συνολικά το θέμα του ΒΟΑΚ. Την επόμενη Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον Διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του ΒΟΑΚ κ. Γιώργο Αγαπάκη για ενημέρωση και εκεί θα δούμε και τις προθέσεις του Υπουργού, αν τελικά μείνει και ενισχυθεί η αρμοδιότητα αυτή στον ΟΑΚ για να ενισχυθεί και η αποκέντρωση. Ελπίζουμε οι εξελίξεις να είναι θετικές».
Για την πρόθεση της κυβέρνησης να δημοπρατηθεί το έργο ως ενιαίο ο κος Κουνενάκης είπε «Η περιφέρεια διεκδικούσε και διεκδικεί τη συνολική κατασκευή του έργου. Ο νέος Υπουργός αναφέρεται σε συνολική κατασκευή αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς εννοεί. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση ακόμα από το υπουργείο. Προφανώς οι κρητικοί διεκδικούμαι συνολικά την κατασκευή από Καστέλι μέχρι Σητεία. Το Λασίθι έχει αδικηθεί κατάφορα και τα χρήματα είναι λίγα. Περιμένουμε να ακούσουμε έναν συνολικό σχεδιασμό. Για τις δηλώσεις του υπουργού ότι θα ενισχυθεί ο ΟΑΚ τόνισε «Είναι καλό και σημαντικό να ενισχυθεί ο ΟΑΚ ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί συνολικά το θέμα του ΒΟΑΚ. Την επόμενη Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον Διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του ΒΟΑΚ κ. Γιώργο Αγαπάκη για ενημέρωση και εκεί θα δούμε και τις προθέσεις του Υπουργού, αν τελικά μείνει και ενισχυθεί η αρμοδιότητα αυτή στον ΟΑΚ για να ενισχυθεί και η αποκέντρωση. Ελπίζουμε οι εξελίξεις να είναι θετικές».
Ακούστε εδώ το ηχητικό απόσπασμα