«Κέντρο Στήριξης των Δημοτών» από τον Δήμο Ιεράπετρας με την συμμετοχή και ψυχολόγου.

«Κέντρο Στήριξης των Δημοτών»
Καινοτομία του Δήμου Ιεράπετρας στη μάχη του κορωνοϊού

Σε εφαρμογή των επιπρόσθετων μέτρων που λαμβάνει ο Δήμος Ιεράπετρας για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού, έστησε και λειτουργεί το «Κέντρο Στήριξης των Δημοτών του Δήμου Ιεράπετρας». 

Στο Κέντρο απασχολούνται 20 υπάλληλοι συμπεριλαμβανομένου και ενός ψυχολόγου και λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή) για 12 ώρες από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 8:00 το βράδυ. 

Στο κέντρο μπορούν να απευθύνονται όλοι οι δημότες που δεν μπορούν, δεν επιτρέπεται ή δεν επιθυμούν να μετακινηθούν από την οικία τους για την καταγραφή των αιτημάτων τους και τη διευθέτηση των αναγκών τους καθώς και οι άποροι και οικονομικά αδύνατοι που χρήζουν βοήθειας ώστε να καταγράφονται. 

Τα τηλέφωνα που μπορεί να απευθύνεται το κοινό είναι τα εξής:

  • 2842 340 450 (Δευτέρα με Κυριακή –  8:00 – 20:00)
  • 2842 340 460 (Δευτέρα με Κυριακή –  8:00 – 20:00)
  • 2842 340 470 (Δευτέρα με Κυριακή –  8:00 – 20:00)
  • 2842 026 767 – Ψυχολόγος (ώρες 10:00 – 13:00)

Στη μία εκ των τεσσάρων γραμμών (2842 026 767) ο δημότης έρχεται σε επικοινωνία με ψυχολόγο για παροχή συμβουλών, κατευθύνσεων και ψυχολογικής υποστήριξης.

Στις άλλες τρεις γραμμές (2842 340 450, 2842 340 460 και 2842 340 470) οι δημότες συνομιλούν με συγκεκριμένο προσωπικό που τους παρέχει πληροφορίες και αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση αιτημάτων και την έκδοση – παραλαβή – παράδοση πιστοποιητικών προκειμένου να μη χρειαστεί οι δημότες να προσέλθουν στις υπηρεσίες.

Για τον ίδιο σκοπό, εκτός των υπολοίπων επίσημων οδηγιών και πληροφοριών που ανανεώνονται συνεχώς στο site του Δήμου ( ierapetra.gov.gr ), στο «Κέντρο Στήριξης των Δημοτών του Δήμου Ιεράπετρας» λειτουργεί πλέον και η ηλεκτρονική υποστήριξη αναγκών και αιτημάτων (https://forms.gle/3QoGWzjeMH5f4WgHA) όπου κάθε δημότης μπορεί να καταχωρήσει το αίτημά του ηλεκτρονικά χωρίς την ανάγκη προσέλευσής του.

Επιπλέον, στον δήμο Ιεράπετρας λειτουργεί επιτυχώς και η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής τηλεδιάσκεψης του Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εξασφαλίζει την απαραίτητη επικοινωνία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων και τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.

Η αντιδήμαρχος Διοικητικών, οικονομικών υπηρεσιών, υπεύθυνη του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων κα. Χρυσούλα Χατζημαρκάκη τονίζει: 

«Η διαφύλαξη της υγείας των Δημοτών μας είναι το πρώτιστο μέλημά μας και με κάθε μέσο στηρίζουμε εμπράκτως το «Μένουμε Σπίτι».

Με τη συνεργασία της προέδρου του ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α κ. Μαρίας Σακαδάκη, της Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας κ. Μαρίας Ρουμελιωτάκη και του προϊσταμένου του τμήματος προγραμματισμού και διαφάνειας του Δήμου κ. Λευτέρη Δραγασάκη προμηθευτήκαμε και τοποθετήσαμε τον απαραίτητο εξοπλισμό, δημιουργήσαμε την πλατφόρμα αιτημάτων και επιστρατεύσαμε 20 άτομα προσωπικό που θα στελεχώνουν καθημερινά, 7 ημέρες την εβδομάδα, για 12 ώρες την ημέρα το  «Κέντρο Στήριξης των Δημοτών.»»

Σχετικές δημοσιεύσεις