Ο Γιάννης Λιονάκης στο Λατώ fm: «Τρεις γεωτρήσεις στον ΒΟΑΚ για να δούμε την αιτία και το βάθος του ρήγματος. Αυτό που με ανησυχεί είναι οι καθυστερήσεις στα δημόσια έργα. Να μην γίνουμε πάλι στο ίδιο έργο θεατές»

Ξεκινούν  οι γεωτρήσεις για να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημιάς αλλά και η αιτία που προκάλεσε τις ρωγμές στον ΒΟΑΚ λίγο πριν από τον κόμβο της Λυγαριάς . Ο Γιάννης Λιονάκης, Πρόεδρος του Συλλόγου ΕΣΥΠΡΟΤΑ μιλώντας στην Δέσποινα Κουτάντου και την εκπομπή «Ναι μεν αλλά» μεταξύ άλλων επισήμανε:  «Με μία μικρή καθυστέρηση γιατί από τις 2 του Νοέμβρη, που έγινε  η πρώτη προσπάθεια της Περιφέρειας, έχει περάσει ενάμισης μήνας και περίπου δύο μήνες από τότε που το διακρίνουμε ότι εκεί υπάρχει θέμα. Το Υπουργείο θα προχωρήσει σε κάποιες εδαφολογικές μελέτες και μέσω γεωτρήσεων  προκειμένου να «αναγνώσει» και να δει ποιο είναι το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο. Το γεωτρύπανο θα κάνει τρεις γεωτρήσεις προκειμένου να δει τι ακριβώς συμβαίνει και σε πιο βάθος φτάνει αυτή τη ρηγμάτωση και ποια είναι η γενεσιουργός αιτία. Θα χρειαστεί περίπου δύο με τρεις μέρες γιατί κάθε γεώτρηση άρα θα έχουμε ένα δεκαήμερο ούτως ώστε να έχουμε μία πρώτη εικόνα του τι συμβαίνει εκεί.
Ανάμεσα στα άλλα προκειμένου να δουλέψει το γεωτρύπανο έχουμε την παρέμβαση της τροχαίας του ΒΟΑΚ που με ρυθμίσεις επιχειρεί να κατευθύνει τον κόσμο από στενότερη λωρίδα κυκλοφορίας ώστε να αφήσει ενεργό χώρο για να λειτουργήσουν οι μηχανικοί και να δουν τι συμβαίνει. Από ότι φαίνεται εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα και αναζητούνται εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης του κόσμου διότι αντιλαμβανόμαστε ότι το σημείο αυτό είναι πάρα πολύ κρίσιμο για την κυκλοφορία στο νησί, θα αποκοπεί στα δύο το νησί και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση εκεί δίπλα η παραπέρα όπως είχε συμβεί στα Μεγάλα Χωράφια στα Χανιά. Η μεγάλη δυσλειτουργία είναι οι καθυστερήσεις και το λέω αυτό γιατί για παράδειγμα στα “Μεγάλα Χωράφια” κατακρημνίστηκε εκεί ο δρόμος και είχαμε μία εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στις βροχοπτώσεις τις  μεγάλες του Φλεβάρη, πάει ένας χρόνος και δεν έχει ανοίξει μύτη.  Αυτό μας προβληματίζει ιδιαίτερα. Να θυμίσω την την κατολίσθηση του πρανούς στο δρόμο προς την Ελούντα, ότι  αυτός ο χωμάτινος όγκος ήτανε δύο χρόνια εκεί.
Δεδομένων των ταχυτήτων που κινούνται και λειτουργούν, ελληνικό δημόσιο και ελληνικά έργα ,γεννάται ένα πολύ μεγάλο ζήτημα,γιατί περνάει ο καιρός, ο Απρίλης, Μάης είναι κοντά. Αυτό που λέγαμε εδώ και χρόνια ότι ο Βόρειος οδικός άξονας πεθαίνει και θα έπρεπε να γίνει κάτι και να τρέξουν οι διαδικασίες, δυστυχώς δεν τρέχουν καθόλου, δεν έχει γίνει τίποτα και μοιάζει να είμαστε πάλι στο ίδιο έργο θεατές.» κατέληξε.

Σχετικές δημοσιεύσεις