Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης για ΒΟΑΚ: «Αν θέλουμε να έχουμε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη θα πρέπει να είμαστε ελαστικοί και στο κόστος το οποίο θα έχει»

«Θα έπρεπε και εμείς να είμαστε σοβαροί από την πρώτη  στιγμή και να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει τη σπουδαιότητα του έργου έτσι ώστε να μην τον νοιάζει αυτό το μικρό αντίτιμο το οποίο θα πρέπει να πληρώνει».

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης της Περιφέρειας Κρήτης Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης μιλώντας στο Λατώ fm, στην εκπομπή «Πρώτη ματιά στην ενημέρωση»  με τον Νίκο Σγουρό και την Δέσποινα Κουτάντου ,για τις προτεραιότητες που πρέπει να έχει η Περιφέρεια και την στάση που θα κρατήσει η παράταξη του την ερχόμενη τετραετία, είπε χρακτηριστικά:

«Προσωπικά πιστεύω ότι είναι εξίσου σημαντικό το κομμάτι και ο ρόλος  της αντιπολίτευσης για την Περιφέρεια, ναι μεν θα είμαστε σκληροί στην κριτική μας θα ελέγχουμε τα πεπραγμένα της Περιφέρειας και παράλληλα φυσικά  θα προτείνουμε πράγματα και λύσεις σε ζητήματα σοβαρά θα πιέζουμε για τα αναπτυξιακά κενά που εχει η Κρήτη.
Θα πρέπει όλοι εμείς που θα ασχοληθούμε  την επόμενη τετραετία να παραδώσουμε μία Κρήτη η οποία θα είναι σαφώς  καλύτερη από αυτή την οποία παραλαμβάνουμε.
Προτεραιότητα είναι όλα τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα, σίγουρα είναι το Οδικό Δίκτυο  ο ΒΟΑΚ είναι το πιο σημαντικό από όλα.
Χρειάζεται επιτέλους νομίζω να δει η Κρήτη ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο  δεν  είμαι αισιόδοξος ότι θα ξεκινήσουν σύντομα, κατ’ εμέ  χάθηκαν πέντε χρόνια  και στην ουσία βρικόμαστε στο ίδιο σημείο που ήμασταν τελευταία πέντε χρόνια πριν.
Προσωπικά τώρα είμαι αισιόδοξος έχοντας έναν κρητικό πρωθυπουργό που έχει πολλές φορές διαμηνύσει και δεσμευτεί  για το έργο αυτό  ότι  θα ξεκινήσουν οι κατάλληλες διεργασίες επιτέλους.
Εκ των πραγμάτων είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητόδρομου και είναι και το θέμα ότι τα Ευρωπαϊκά χρήματα πλέον δεν πηγαίνουν σε αυτοκινητόδρομους. Επομένως θα έπρεπε  να βρεθεί ένα καινούργιο μοντέλο σίγουρα με ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά νομίζω ότι σημαντικό είναι για οποιονδήποτε επενδυτή να γνωρίζει το μέγεθος της επένδυσης και να γνωρίζει και του έργο το οποίο θα πρέπει να εκτελέσει.
Αυτό το οποίο έκανε ο κύριος Σπίρτζης  είναι  τέσσερις με πέντε μήνες πριν τις εκλογές να πάρει κάποιες ήδη έτοιμες μελέτες  που υπήρχαν να τις  συρράψει και να παρουσιάσει ένα έργο ως δικό του ,της Κυβέρνησης και να πει ότι είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε.
Δεν υπάρχει μία έτοιμη ολοκληρωμένη μελέτη και δυστυχώς θα πρέπει να ξεκινήσουμε  από την αρχή.  Δεν μπορώ να διαφωνήσω  ότι θα πρέπει να υπάρξουν μέσα συμπράξεις ιδιωτικών πρωτοβουλιών . Ας δούμε  το παράδειγμα της Αττικής Οδού  και πιστεύω θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι δεν μπορούμε να θυμηθούμε ένα τροχαίο το οποίο έχει γίνει  στην Αττική Οδό  όλα αυτά τα χρόνια τα οποία λειτουργεί.
Επομένως ας είμαστε ρεαλιστές αν θέλουμε να έχουμε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη θα πρέπει να είμαστε ελαστικοί και στο κόστος το οποίο θα έχει».

Για την πιθανότητα εφαρμογής διοδίων ο κ. Μαρκογιαννάκης είπε
«
Αυτός ήτανε ο προβληματισμός αλλά δυστυχώς και σε αυτό  ευθύνη έχει και ο κ. Αρναουτάκης  γιατί όλα αυτά τα χρόνια έλεγε  ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε διόδια. Και γω αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα ότι θα προτιμούσα να μην έχουμε να μην πληρωθεί κάνεις. Από  εκεί και πέρα θα πρέπει να είμαστε σοβαροί, να είμαστε ρεαλιστές, οποιοσδήποτε θα έρθει να κάνει μία επένδυση, κάποια στιγμή θα θέλει να  βγάλει τα χρήματά του πίσω. Αν  λοιπόν θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι χρήματα κρατικά δεν υπάρχουν, ευρωπαϊκές επιχορηγήσεις  πάνω στον αυτοκινητόδρομο δεν προβλέπονται, κάποιος θα πρέπει να το κάνει και θα πρέπει να βγάλει την  επένδυση. Θα έπρεπε και εμείς να είμαστε σοβαροί από την πρώτη  στιγμή και να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει τη σπουδαιότητα του έργου έτσι ώστε να μην τον νοιάζει αυτό το μικρό αντίτιμο το οποίο θα πρέπει να πληρώνει».






Σχετικές δημοσιεύσεις