Αστική αγωγή κατά του Άδωνι Γεωργιάδη, με την οποία ζητεί την καταβολή εύλογης οικονομικής αποζημίωσης και προσωπική κράτηση έως έναν χρόνο, κατέθεσε σήμερα στο Πολυμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών ο καθηγητής του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου Στράτος Γεωργούλας.

Ο κ. Γεωργούλας υποστηρίζει ότι, με τις δηλώσεις του σχετικά με το μάθημα της Κοινωνιολογίας, ο κ. Γεωργιάδης εμφανίζει αυτόν που μετέχει στη συγγραφική ομάδα στην οποία ανατέθηκε η συγγραφή του σχολικού βιβλίου της Κοινωνιολογίας της Γ’ Λυκείου να λαμβάνει «συνειδητά μέρος σε μια άκρως αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική διαδικασία».

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργούλας αναφέρει τις εξής δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη:

1. «…Και το δεύτερο θέμα … είναι η κατάργηση του μαθήματος των Λατινικών και η αντικατάστασή του από την Κοινωνιολογία. Έλα Χριστέ και Παναγία. Πόσο αγράμματους θέλουν να κάνουν πια τους Έλληνες αυτοί οι άνθρωποι. Σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης, μηδεμίας εξαιρουμένης, οι δύο κλασσικές γλώσσες, τα Λατινικά και τα Αρχαία Ελληνικά, διδάσκονται από κοινού, θεωρούνται και σωστά ο πυλώνας του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και ο πυρήνας των ανθρωπιστικών σπουδών. Και έρχεται η μήτρα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, η Ελλάδα και γίνεται η πρώτη χώρα που καταργεί το μάθημα των Λατινικών, για να το αντικαταστήσει, άκουσον άκουσον με την Κοινωνιολογία… και Αυτό (το μάθημα Λατινικών) πάτε και το αντικαθιστάτε με την Κοινωνιολογία. Δηλαδή με ένα μάθημα απλώς για να κάνουν τα παιδιά αριστερά». (Blue Sky, 3/9/18)

2. «…Όταν αναφερόμουν στην Κοινωνιολογία, δεν αναφερόμουν φυσικά στην Επιστήμη εν γένει, αλλά στον τρόπο που διδάσκεται στα σχολικά βιβλία στην Ελλάδα… Στην Ελλάδα, τα σχολικά βιβλία και η γενική κατεύθυνση, όπως έχει διαμορφωθεί στα χρόνια της ιδεολογικής κυριαρχίας της Αριστεράς, έχουν πάρει μία συγκεκριμένη κατεύθυνση και ένα από τα πράγματα που εγώ θα ήθελα να δω να αλλάζουν είναι τα σχολικά βιβλία και ο τρόπος που διδάσκεται, όχι μόνον η Κοινωνιολογία ή η Ιστορία, αλλά και η Γλώσσα και τα Θρησκευτικά».(προσωπικός λογαριασμός μέσων κοινωνικής δικτύωσης, 5/9/18)

3. «…αλλά ο τρόπος που είναι γραμμένα τα βιβλία της Κοινωνιολογίας στην Ελλάδα και ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται η Κοινωνιολογία στα ελληνικά σχολεία … Δεν έχω τίποτα με την επιστήμη της Κοινωνιολογίας, έχω όμως πάρα πολύ με τα βιβλία της Κοινωνιολογίας που θέλουν να βάλουν στα ελληνικά σχολεία. Είναι σαφές έχουν συγκεκριμένο ιδεολογικό πρόσημο.» (ΕΡΤ, 5/9/18).

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην αγωγή του ο καθηγητής, «με τις ως άνω δημόσιες δηλώσεις του, ο βουλευτής και αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας εμφανίζει τα σχολικά αυτά βιβλία (περιλαμβανομένου πρωτίστως των σχολικών βιβλίων Κοινωνιολογίας Γ’ Λυκείου), όχι ως επιστημονικά συγγράμματα, τα οποία έχουν συγγραφεί με την επιστημονική αντικειμενικότητα που απαιτείται, ιδίως εφόσον πρόκειται για σχολικά βιβλία που απευθύνονται σε ανήλικους μαθητές Λυκείου, αλλά ως βιβλία-εργαλεία, τα οποία έχουν δήθεν συγγραφεί κατά παραγγελία, προκειμένου να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένους ιδεολογικούς σκοπούς και ειδικότερα προκειμένου να προβάλλουν μεροληπτικά την αριστερή ιδεολογία. Βεβαίως, όπως είναι ευκόλως εννοούμενο, καθώς τα βιβλία δεν συγγράφονται μόνα τους, την ευθύνη της συγγραφής και του περιεχομένου τους, την έχουν οι συγγραφείς τους».

Ο κ. Γεωργούλας υποστηρίζει ότι «ο κ. Γεωργιάδης συνειδητά και γνωρίζοντας ότι ψεύδεται, επέλεξε να ισχυριστεί τα ως άνω συκοφαντικά ψεύδη, όχι βεβαίως από ενδιαφέρον για την εκπαίδευση των μαθητών της Γ’ Λυκείου, αλλά προκειμένου να εξυπηρετήσει δικές του πολιτικές σκοπιμότητες. Εκ της παράνομης αυτής συμπεριφοράς του κ. Γεωργιάδη επλήγη η επιστημονική μου ευσυνειδησία, εγκυρότητα και αξιοπιστία, καθώς επίσης και η ηθική ακεραιότητα και η αξιοπρέπειά μου ως ατόμου κι ως εκ τούτου έχω δικαίωμα κατ’ άρθρο 57 του Αστικού Κώδικα, να ζητήσω να υποχρεωθεί δικαστικά να άρει την προσβολή, αναρτώντας νέα δήλωση ανακαλώντας τα όσα συκοφαντικά ισχυρίσθηκε για το πρόσωπό μου, αναφορικά με το δήθεν ιδεολογικό πρόσημο των σχολικών βιβλίων της Κοινωνιολογίας Γ’ Λυκείου».

Πηγή: tvxs.gr

0 comments

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>