Την ακόλουθη ανάρτηση έκανε στον λογαριασμό του στο Facebook ο Διοικητής της Τροχαίας Αγίου Νικολάου Πέτρος Ζερβάκης:
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος την πρώτη μέρα της σχολικής περιόδου βρεθήκαμε κοντά στους μικρούς μαθητές στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου, μοιράζοντας ενημερωτικά φυλλάδια,σχολικά προγράμματα και σελιδοδείκτες με συμβουλές οδικής ασφαλείας για τη σωστή χρήση του οδικού δικτύου.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές,γονείς και εκπαιδευτικούς.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος την πρώτη μέρα της σχολικής περιόδου βρεθήκαμε κοντά στους μικρούς μαθητές στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου, μοιράζοντας ενημερωτικά φυλλάδια,σχολικά προγράμματα και σελιδοδείκτες με συμβουλές οδικής ασφαλείας για τη σωστή χρήση του οδικού δικτύου.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές,γονείς και εκπαιδευτικούς.
