Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές
Με την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, φτάνετε στο τέλος μιας απαιτητικής διαδρομής γεμάτης κόπο, θυσίες και συστηματική προσπάθεια. Όλη η κοινότητα του Δήμου μας στέκεται δίπλα σας με αμέριστη εμπιστοσύνη, συμπαράσταση και υπερηφάνεια για τον αγώνα που έχετε δώσει μέχρι σήμερα.
Οι εξετάσεις αυτές είναι ένας σημαντικός σταθμός, μια ευκαιρία να δικαιωθούν οι κόποι σας. Δεν είναι όμως η μοναδική, ούτε η τελική μάχη της ζωής σας. Το μέλλον σας δεν εγκλωβίζεται σε μερικές κόλλες αναφοράς. Είναι γεμάτο εναλλακτικές διαδρομές, ευκαιρίες και προκλήσεις που σας περιμένουν να τις κατακτήσετε, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των επόμενων ημερών.
Οπλιστείτε με ψυχραιμία, καθαρό μυαλό και αυτοπεποίθηση. Έχετε δουλέψει σκληρά και ήρθε η ώρα να δείξετε τις δυνατότητές σας.
Θέλω επίσης να συγχαρώ τους γονείς σας και να τους ευχηθώ δύναμη, αφού στάθηκαν δίπλα σας ως αθόρυβοι υποστηρικτές, καθώς και ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους εκπαιδευτικούς μας, που σας καθοδήγησαν με γνώση και αγάπη.
Παιδιά, πάρτε μια βαθιά ανάσα και μπείτε στις αίθουσες με το κεφάλι ψηλά.
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε όλες και όλους σας! Το μέλλον σας ανήκει!!!
Για τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ
Ο επικεφαλής
Θωμάς Ν. Χαριτάκης
