Ο Δήμος Αγίου Νικολάου βράβευσε τους κορυφαίους αθλητές για το 2025 στη «Γιορτή Αθλητή»
Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα γεμάτη νιάτα, ενθουσιασμό και συγκίνηση το Δήμος Αγίου Νικολάου πραγματοποίησε την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026 τη «Γιορτή Αθλητή» στο κινηματοθέατρο REX βραβεύοντας Αθλήτριες, Αθλητές, προπονητές αθλητικών σωματείων και συλλόγων του Δήμου οι οποίοι διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους σε Παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό, Βαλκανικό και Πανελλήνιο επίπεδο...