Συνάντηση του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη με το προεδρείο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου
Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Μανώλης Μενεγάκης συναντήθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026, στο Δημαρχείο, με τον πρόεδρο και τον γενικό γραμματέα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Λασιθίου, κ.κ. Μιχάλη Βαμβασάκη και Νίκο Καμινογιαννάκη.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, όπου συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή, ο Δήμαρχος εξέφρασε τη στήριξή του στους στόχους…
Περισσότερα
