Ο Νίκος Κακογιαννάκης στο Λατώ fm: «Πρέπει η πόλη να γίνει πιο επισκέψιμη, πιο φιλική στους τουρίστες, πιο λειτουργική – Όλο και πιο ανταγωνιστικό προϊόν ο τουρισμός, δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε στο ωραίο μας τοπίο»

«Τα τελευταία 30 χρόνια συνολικά το “πρόσωπο” της δημοτικής αρχής έχει δεν έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, δεν έχει αναδειχθεί η πόλη, δεν έχουν γίνει όσα μπορούσαν να γίνουν» είπε μταξύ άλλων μιλώντας στην εκπομπή «Πρώτη ματιά στην ενημέρωση» και το Νίκο Σγουρό ο ιδιοκτήτης του κεντρικού καταστήματος εστίασης «Dulac» στον Άγιο Νικόλαο Νίκος Κακογιαννάκης.

Για τη συνάντηση με το Δήμαρχο

«Έγινε μία απλή χαλαρή συζήτηση χθες αν και από τη μεριά μας εκθέσαμε κάποια θέματα και τις  απόψεις μας, ήταν μία συζήτηση δεν  ήταν κάτι παραπάνω.

Υπάρχουν κάποια χρόνια  ζητήματα και στον πεζόδρομο αλλά και συνολικά στην πόλη. Ηταν παραγωγική συζήτηση σε καλό κλίμα. 

Εκφράστηκαν διάφορες απόψεις κυρίως για την  καθαριότητα.

Ξεκάθαρες απαντήσεις δεν  πήραμε ήταν απλά μία συζήτηση.


Η κρίση του  κορονοιου είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν ότι ο τουρισμός είναι το πρωταρχικό προϊόν της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Είναι ο πυλώνας ίσως ο μοναδικός, σίγουρα ο βασικότερος  της τοπικής οικονομίας.

Υπάρχουν πολλά επιμέρους ζητήματα που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, να ψάξουμε κτλ, νομίζω ότι αυτό που χρειάζεται είναι μία πιο σοβαρή και πιο συγκροτημένη αντιμετώπιση του θέματος του τουρισμού στην πόλη.

Να καταλάβουμε και να δηλώσουμε χωρίς αναστολές,όλοι και η δημοτική αρχή και οι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τα “πράγματα” στην πόλη ότι η ψυχή της πόλης είναι ο τουρισμός,  η ζωή της πόλης είναι  ο τουρισμός. Άρα πρέπει να στραφούμε, δηλαδή να αλλάξουμε λίγο προσανατολισμό, λίγο τρόπο σκέψης και να αντιμετωπίσουμε την πόλη μας με αυτό τον τρόπο. 


Τα τελευταία 30 χρόνια συνολικά το “πρόσωπο” της δημοτικής αρχής έχει δεν έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Δεν έχει αναδειχθεί η πόλη, δεν έχουν γίνει όσα θα μπορούσαν να γίνουν. Τη στιγμή που ο τουρισμός γίνεται όλο και  πιο ανταγωνιστικό προϊόν, που βγαίνουν συνεχώς καινούργια ανταγωνιστές, τη στιγμή που υπάρχουν μέρη και τουριστικά θέρετρα που δουλεύουν για την ανάδειξή τους και την ανάπτυξή τους 12 μήνες το χρόνο 7 μέρες την εβδομάδα, εμείς δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε ότι έχουμε ένα ωραίο τοπίο ένα ωραίο τόπο, αυτό έχει αποδειχθεί ότι δεν φτάνει.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που μπορεί να σώσει την κατάσταση για φέτος.

Το  αν π.χ. δοθεί περισσότερος εξωτερικός χώρος ή όχι δεν νομίζω ότι εκεί κρίνεται κάτι.


Σε μεγάλο βαθμό την προφανή τα πράγματα πρέπει να γίνουν. Πρέπει να βρούμε τρόπους η πόλη να γίνει πιο επισκέψιμη, πιο φιλική προς τους τουρίστες, πιο λειτουργική υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα. Μπορούμε να δούμε πως δουλεύετε και πώς αναπτύσσεται ο τουρισμός σε περιοχές που είναι παρόμοιες με τη δικιά μας αλλά και σε περιοχές που δεν είναι στην ίδια κατηγορία. Τουρισμό έχουν και μεγαλουπόλεις και μικρά χωριά ορεινά.


Η διαχείριση και ανάπτυξη πόλεων είναι πλέον ένας επιστημονικός τομέας, υπάρχουν βιβλιογραφίες, υπάρχουν στατιστικά, υπάρχουν όλα, αν θέλει κάποιος να τα βρει αυτά.

Κάποια πραγματάκια στον πεζόδρομο θα γίνουν  και από μέρους μας , υπάρχει μία καλή από ότι φάνηκε. Ο χρόνος θα δείξει.

Σχετικές δημοσιεύσεις