O Γιάννης Λιονάκης στο Λατώ fm : «Η οδική ασφάλεια δεν έχει ψήφους, δεν έχει σταυρούς θέλει ψυχή, μεράκι, ενδιαφέρον και αγάπη για τον συνάνθρωπο. Δυστυχώς στην μόνιμη επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής δεν συμμετέχει ούτε ένας Κρητικός Βουλευτής!»

Για το νέο σχέδιο Οδικής Ασφάλειας  για  δεκαετία 2012 -2030 μίλησε στην εκπομπή της Δέσποινας Κουτάντου «Ναι μεν Αλλά» ο πρόεδρος του συλλόγου για την πρόσληψη τροχαίων ατυχημάτων Γιάννης Λιονάκης. 
«Από το 2000 κάθε δεκαετία μπαίνει ένας στόχος που είναι η μείωση των τροχαίων Πανευρωπαϊκά. Κάθε χρόνο,  κάθε χώρα λέει ποιο είναι το στρατηγικό σχέδιο της. Της Ελλάδας συγκεκριμένα για την οδική ασφάλεια για την περίοδο 2021- 2030 ο στόχος κατά κύριο λόγο είναι η  μείωση κατά 50% των τροχαίων ατυχημάτων. Σε έναν μεγάλο βαθμό την πρώτη δεκαετία είχε επιτευχθεί τα πρώτα χρόνια της δεύτερης δεκαετίας μέχρι το 2015-17 υπήρχε μια τάση μείωσης αλλά δυστυχώς τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε πάλι μία ανάστροφη πορεία, έχουμε αύξηση των τροχαίων.
Πρόβλημα εξακολουθεί να έχει και το νησί μας. Μέσα στα πλαίσια του  Εθνικού Στρατηγικού Σχεδιασμού για τη μείωση των τροχαίων υπάρχει σκέψη για δημιουργία ενός «Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας» στο νησί μας που θα μπορέσει σε συνεργασία με το ΕΛΜΕΠΑ να δει καλύτερα τα πράγματα. Κάνουμε μία προσπάθεια να υπάρξει ένα βιβλίο, ένα σημείο αναφοράς που θα αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς του νησιού και αν είναι δυνατόν σε όλης της Ελλάδας. Αναγνωρίζεται ότι υπάρχει βαρύτατη και βαθύτατη υστέρηση του νησιού σε υποδομές.
Το ζητούμενο μας είναι να προστρέξουμε στην εκπαίδευση του πολίτη προσδοκώντας στις επόμενες γενιές να βελτιωθεί η οικογένεια. Ο καθένας έχει παράδειγμα το άμεσο περιβάλλον του. Όταν δεν φοράει η μαμά και ο μπαμπάς ζώνη!  Πείτε μου ποιος είναι ο δάσκαλος του παιδιού; Η μαμά και ο μπαμπάς ή εκείνος ο κύριος που μπήκε στην τάξη είπε δυο πράγματα και που πιθανόν να μην ξέρει αυτά που ξέρει η μαμά και ο μπαμπάς που τα ξέρουν όλα; Αυτά τα θέματα δεν έχουμε λύσει. Χάνουμε το παιχνίδι στο σπίτι.
Στον νέο σχεδιασμό ξέρουμε ότι σε κάποιο βαθμό εμπλακεί  Το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, προφανώς και φορείς και  όλο αυτό τίθεται στην αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και συγκεκριμένα ο πατριώτης μας υπουργός ο Γιάννης Κεφαλογιάννης θα ηγηθεί αυτής της κίνησης. Υπάρχουν στα συρτάρια του υπουργείου μεταφορών ολοκληρωμένα προγράμματα για την οδική ασφάλεια, δυστυχώς τις περισσότερες φορές δεν εφαρμόστηκαν ή  εφαρμόστηκαν αποσπασματικά.
Εκείνο που έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία στην μόνιμη επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής δεν συμμετέχει ούτε ένας τοπικός βουλευτής από τους 16.
Θέλω να ακουστεί σε όλους τους τόνους. Στο νησί που έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα ούτε στην προηγούμενη ούτε στην τωρινή μόνιμη επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής δεν συμμετέχει Κρητικός.
Αντί  να πάνε όλοι μαζί και να πούνε « έχουμε πρόβλημα» να επιχειρήσουν να μπούνε δύο, ένας, τρεις! Η οδική ασφάλεια δεν έχει ψήφους δεν έχει σταυρούς θέλει ψυχή, μεράκι, ενδιαφέρον και αγάπη για τον συνάνθρωπο και δυστυχώς αυτό το πράγμα δεν το βρίσκουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό σήμερα».

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com