Ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών στα εξωτερικά ιατρεία του Βενιζελείου (βίντεο)

Για πρώτη φορά στα Ελληνικά νοσοκομειακά χρονικά, ένα νοσοκομείο και συγκεκριμένα το Βενιζέλειο, εφαρμόζει ηλεκτρονικό σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών στη γραμματεία των εξωτερικών ιατρείων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των υπηρεσιών, σύμφωνα με τη στοχοθεσία που έχει τεθεί σε όλα τα τμήματα του ΓΝΗ Βενιζελείου, μια ακόμα πανελλήνια καινοτομία εφαρμόσθηκε στο Νοσοκομείο:

Ο πολίτης μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών διαδραστικών μηχανών, μπορεί να εξυπηρετηθεί, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει στην ουρά της γραμματείας.

Αντίστοιχα συστήματα υπάρχουν εδώ και καιρό στο τραπεζικό σύστημα (τα γνωστά ATMs) ή στα αεροδρόμια και εξυπηρετούν πλήθος κόσμου, αλλά ποτέ δεν είχαν εφαρμοστεί σε νοσοκομειακό χώρο, καθώς είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένος.

Οι ηλεκτρονικές αυτές μηχανές, κάνουν ακριβώς την ίδια εργασία με τα στελέχη της γραμματείας ΤΕΙ, δηλαδή:

κράτηση ραντεβού

επικύρωση υπάρχοντος ραντεβού

υπεράριθμη επίσκεψη σε ιατρείο, μετά από παραπομπή ιατρού.

Μέσω των εν λόγω συστημάτων, που προστίθενται επικουρικά στην υπάρχουσα γραμματεία ΤΕΙ, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί 24 ώρες το 24 ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, γρήγορα, με ασφάλεια και χωρίς να χρειασθεί ανθρώπινη παρέμβαση, από στελέχη του νοσοκομείου. Το μόνο που απαιτείται είναι να γνωρίζει το ΑΜΚΑ του, το οποίο να είναι καταχωρημένο στο πληροφοριακό σύστημα του νοσοκομείου.

Το Βενιζέλειο είναι το πρώτο και το μόνο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, που εφαρμόζει τέτοιου είδους σύστημα και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόστος, καθώς το software κατασκευάσθηκε από στελέχη του Νοσοκομείου.

Όπως κάθε καινοτομία έτσι και αυτή δεν θα υλοποιούνταν αν δεν υπήρχε στόχος, όραμα, μεράκι και ομαδική προσπάθεια από πλήθος εμπλεκόμενων τμημάτων.

Η Διοίκηση ευχαριστεί και συγχαίρει:

Την Υπ/νση Πληροφορικής, που χωρίς κόστος για το νοσοκομείο υλοποίησε το λογισμικό για το εν λόγω σύστημα και συντόνισε το όλο εγχείρημα.

Το Τμήμα Γραμματείας Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων και τον προϊστάμενο του κο Λιναρδάκη Γεώργιο, που πίστεψε στο όραμα και βοήθησε ουσιαστικά το “όραμα να γίνει πράξη”.

Το τμήμα ποιότητας, που επέβλεψε το όλο έργο και βοήθησε με τις παρατηρήσεις της να βελτιωθεί το inteface μεταξύ χρήστη και μηχανής.

Την Δ/νση Τεχνικής Υπηρεσίας, για τις ηλεκτρολογικές παρεμβάσεις που απαιτούνταν.

Η Διοίκηση στοχεύει στην επέκταση του και σε άλλα τμήματα (πχ τμήμα επειγόντων περιστατικών), ώστε να προάγει την εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς να απαιτηθούν πρόσθετοι ανθρώπινοι πόροι.

 




Πηγή: e-kriti

Σχετικές δημοσιεύσεις

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com